Alpro

Alpro

Alpro Barista heeft een nieuwe actie waar u en uw klanten van kunnen profiteren.
Plantaardige zuivel groeit hard, namelijk met 39%. Plantaardige zuivel wordt door shoppers ook gebruikt in koffie. Deze trend heeft zich ontwikkelt vanuit de horeca en zet zich voort in retail. Alpro Barista is de oplossing op thuis een heerlijke plantaardige koffie te maken. En nu de horeca gesloten is drinken meer mensen thuis een lekkere koffie!

Om deze actie goed onder de aandacht te brengen bij uw klanten kunnen wij u voorzien van een display voor Alpro Barista.  Dit is een erg compacte display waar maar 56 pakken ingaan, en hiervan krijgt u er ook nog eens 8 gratis! Daarnaast is er in het display ook nog ruimte voor huismerk koffiebonen/koffie cups.

Gelijktijdig voert Alpro een grote outdoor campagne met Abri’s en een Online Social Media campagne.
In onderstaand overzicht vindt u de consumenten (folder)actie, plaatsingsweek en inlading per formule.